2010. október 11., hétfő

Központi felvételi egy szülő nézőpontjából 2.

Gőzerővel folyik a gyakorlás. Magyarból most főleg a szövegértést és a szövegalkotást gyakoroltatom a fiammal, egyrészt azért, mert ez a két legmagasabb pontértékű feladattípus a központi felvételin, másrészt pedig azért, mert elképesztő, hogy a mai gyerekek mennyire nem értik a szöveget és milyen borzalmasan fogalmaznak. Sokat kellene olvasni ugyebár, azzal bővíthető legjobban a szókincs és javítható a fogalmazási készség, de a számítógépezés és a nintendózás sokkal fontosabb Lackókámnak, mint hogy egy könyvet a kezébe vegyen. A matekos különtanárral is szépen haladnak, sok olyan feladat van az MRO HISTORIA-könyvben, amit már 7. osztályban tanult a gyerek, így azokat a feladattípusokat szokták gyakorolni.

Nincsenek megjegyzések: