2011. január 24., hétfő

Központi felvételi egy szülő nézőpontjából 15.

Szombaton lezajlott a központi írásbeli felvételi. Végre túl vagyunk rajta! Nagy megkönnyebbülés ez mind nekem, mind Lackó fiamnak! Egy rövid időre fel lehet lélegezni, de tényleg csak egy rövid időre, mert február 21-én már meg is kezdődnek a szóbelik. A központi írásbeli felvételi eredményét február 10-én fogják közzétenni a központi írásbelit szervező középfokú intézmények, tehát ekkor fogjuk megtudni, hogy valójában hogy sikerült a gyereknek megírnia a feladatlapokat. Azóta felkerült az OH honlapjára a magyar és a matek feladatlap is, megnéztem őket: szerintem nem volt nehéz egyik sem. Olyan típusfeladatok voltak mindkettőben, amelyeket az MRO HISTORIA Könyvkiadó kiadványaiból már tökéletesen begyakoroltunk.

Nincsenek megjegyzések: